مشخص کردن کسی که مینویسد، داخلی، خارجی، مهمانها. مشارکتکنندگان میتوانند داخلی، خارجی (با استفاده از آژانس ربایشی خود) و یا مقاله نویسان مهمان. ما اخیراً یک مقالهنویس مهمان داشتیم که تجربیات بازاریابی ربایشی خود را در سایتهای اروپایی به اشتراک گذاشت.
انتخاب یک رسانه اجتماعی جهت استفاده برای تبلیغ محتوای خود.
یک برنامه زمانی ایجاد کنید و به آن پایبند باشید اینکه آیا هرروز یا یکبار در هفته مینویسید (حداقل باید برای ایجاد محتوای تازه و تکان دادن موتورهای جستجوگر)، آن را برای بازاریابی ربایشی تعریف کنید و به آن پایبند باشید.
یک استراتژی محتوای خوب، به تمام این نکات و موارد دیگر نیز میپردازد. این کار در آغاز، زمان و تلاش میخواهد، اما در بلندمدت باعث صرفهجویی در پول و کاهش سختی کار شما میشود. همچنین ترس مکرر از اینکه نمیدانیم در مورد چه چیزی بنویسیم، یا چه کسی میخواهد این کار را انجام دهد و یا اینکه شما با یک مشتری علاقمند چهکار خواهید کرد را از بین میبرد، درحالیکه یکزمانی شما درگیر این ترسها بودید. حالا برای اینکه این برنامه را داشته باشید باید کلمه کلیدی مورد نظر را داشته باشید که میتوانید از سرویسهای الومحتوا در این زمینه استفاده کنید.
همانطور که قبلاً ذکر شد، داشتن برنامه کافی نیست. شما نمیتوانید اجازه دهید برنامه بر روی طاقچه بماند و خاک بخورد و بگویید که شما استراتژی محتوا دارید. شما باید نظم و انضباط داشته باشید تا برنامه محتوایی تان را اجرا کنید، نتایج خود را بسنجید و تغییرات را آنچنان که تعیین میشود، انجام بدهید.
همچنان که منتشر میکنید، ممکن است متوجه شوید آنچه که شما بهعنوان نقطه رنجش مشتری تشخیص دادهاید، شاید دیگر آنقدر که در ابتدا فکر میکردید، مهم نیست. همانطور که مشتری جمع میکنید، ممکن است متوجه شوید که شما به اهداف مطلوب خود نمیرسید.
این زمانی است که برای بازاریابی ربایشی لازم است شما به امر ارزیابی مجدد استراتژی محتوا ورود کنید. این کار همیشه آسان نیست.
درباره این سایت